Post by dawanttrosiceq on Feb 24, 2022 16:17:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stick War: Legacy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stick War: Legacy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Stick War: Legacy 2022 version ▞▞▞
Dette pleide å være favorittspillet mitt, var så glad for å spille det igjen til jeg skjønte hvor ille det er nå... Det er bokstavelig talt umulig å slå spillet uten å gjenta nivåer om og om igjen, så mye grind uten belønning. Jeg pleide å ha alle skins og maks karakterer, men helt siden oppdateringen er alt borte og umulig å tjene tilbake på grunn av grind... Jeg har den enkleste vanskelighetsgraden og klarer ikke å slå det siste oppdraget, jeg brukte alle power-ups og hadde gresshud på alle, kan fortsatt ikke utvikle seg...
Fint, men forstår ikke turneringen. Jeg antar at du må kjøpe noe med diamanter for å vinne. Totalt sett trenger alle å tjene penger, ingenting er gratis.
Trenger mer dybde til spillet; flere enheter bør legges til. Det blir for repeterende og kjedelig å bruke de samme fire eller fem troppene. turneringsmodus er ganske kul. flott brukergrensesnitt i spillet. Stickmen-spill hadde alltid et stort utvalg av enheter.
Dette er et bra spill, men dere er litt gjerrige på edelstener og oppgraderinger det ville vært fint om vi hadde daglige belønninger eller noe
Dette spillet er veldig kult, men det eneste problemet mitt er at jeg skulle ønske at dere ville legge til flerspillermodus fordi noen av vennene mine liker å spille flerspillerspill dette er hva jeg foreslår, men det har ingen flerspillermodus, så de vil ikke spille på noen annen måte enn det synes jeg dette spillet er kjempebra
beste spillet noensinne
Gutter bra spill! Bør laste ned! slå av WiFi slik at du ikke kan se tillegg!!!..😊 også en "Bug" er i spillet jeg spilte da 80 prosent av statuen så taper jeg😳 vær så snill å fikse det.... :/
Det går greit de første par minuttene, kampanjen blir unødvendig vanskelig og de ekstremt høye edelstensprisene hjelper ikke... Det er knapt noe innhold i spillet heller.
Stickman Clans på Steam
Stick War: Legacy Strategiya flmj
Jeg likte dette spillet så lenge det varte. Jeg er glad du ikke trenger å betale for å vinne. Jeg fullførte alle prestasjoner, fikk alle skinn, alt uten å betale en cent. Men etter å ha fullført alt det, er spillet kjedelig. Ingenting igjen å gjøre. Å legge til et PvP-system ville gjøre dette spillet episk. Å legge til noen flere karakterer, som kanskje en berserker eller skjoldmann ville gjøre spillet morsommere, i stedet for å alltid holde seg til de gamle karakterene. Jeg liker dette spillet, men det trenger nytt innhold. Fortsett det gode arbeidet.
Skaff deg Stick War Legacy – Microsoft Store nb-NO
Beklager at jeg elsker dette spillet, men hvorfor er den døde huden sjeldnere enn vamp ?? Men annet enn det elsker spillet, fortsett arbeidet.
det siste nivået er for enkelt å gjøre det vanskeligere
የአየር ሆኪ ግጥሚያ ስፖርት coax
Herlig! S)
Det er bra men noen lag er ussloli
Dette spillet er utrolig det har vært en stor del av min barndom qnd selv etter å ha lastet det ned på nytt, det er like legendarisk det er litt etterslep veldig sjelden og det er litt vanskelig å tjene diamanter for skinn, men ellers et veldig bra spill
Det er et morsomt spill, men jeg vil ikke spille med venner, vennligst oppdater det til å være flerspiller
spillet er morsomt awaome tid passerer. men hvis du sporer edelstenene dine fra kasser, vil du legge merke til at du blir kortsluttet ⅓ av tiden. det er ikke mye på en gang, ca 4% av tiden. anbefaler ikke å kjøpe noe fra dem før de fikser dette.
for å være ærlig er spillet ikke dårlig hvis spilleren virkelig liker å bygge hæren din på et blunk, men det er i spillstrategien hvis du bare kan vinne et spill bare ved å spam-giganter, det er et dårlig spill
Vennligst legg til mer karakter i spillet.
Download Elite Helse apk 1.0.1 for Android. Sekarang Anda dapat menerima ... Bagaimana cara memasang berkas APK / XAPK ... Stick War: Legacy.
Jeg spilte for 2 år siden. Det var det beste spillet. men nå når jeg begynte å spille spillet, slo telefonen min av automatisk, så prøvde jeg igjen, så skjedde det samme, vennligst oppdater den. For 2 år siden var det det beste spillet, men nå er det lagt ned.
Dette er favoritten min så langt det er kult, men annonser, men det er greit jeg liker det så mye takk for spillet
Morsomt spill, men det eneste problemet er at det endelige nivået på kampanjen føles umulig, og for å gjøre spillet bedre tror jeg at du bør legge til flere enheter som en megagigant eller lage flere klippescener akkurat som når du starter endeløs modus. Rediger: jeg slettet ved et uhell mine 5x gylne spartanske endeløse døde og jeg en 1000 edelsten gigantisk 7 merics, så for dette vennligst flytt "Gi opp"-knappen på det andre sporet i pausemenyen også når du trykker gi opp skal det være er du sikker på at du vil gi opp advarsel
Avinstaller det smått, robotene har ett svar, de angriper bare, ingen forsvar, bare angrep, avinstallerer det, og avinstallerer det snart, også dette er stygt, og robotene er virkelig ødelagte, ikke spill det
dette spillet er kult, men det er noen få feil som jeg ikke liker først når jeg klikker på mage-knappen, det gyter ikke, men jeg har nok penger til å kjøpe mage.andre jeg kjøpte mynter irl dollar MEN det gir meg ikke pengene, vær så snill, gi meg pengene mine tilbake eller REFUSJON og sist men ikke minst Når jeg starter spillet på første forsøk Det fortsetter å krasje, så rapporterte jeg det og det er gjort, men det fortsetter å krasje .
Jeg har kjent dette spillet i over 5, og etter å ha kommet tilbake til det etter et år eller to husket jeg hvor morsomt det var.
Stick War: Legacy কৌশল vzmn
Jeg liker figurene. Jeg vet ikke va jeg skulle vare
det er et flott videospill, men det har ikke så mange nivåer. Jeg fullførte det med en gang. Jeg fortsetter å spille på grunn av oppdrag.
Bug under endeløse dreads der hvis du besøker butikken etter å ha startet en natt, starter den på nytt og du mister veggen. Balansen i spillet er også veldig uforutsigbar. Som å slå turneringen på sinnssykt og neste turnering kan ikke komme forbi 2. fyr etter 3 forsøk og tonnevis med power-ups. Morsomt, men frustrerende spill
Ikke et dårlig spill, men alt for mange annonser... etter hver 3. min lange kamp er en 30 sekunders annonse. Det er irriterende
Çöp Adam Savaşları: Geçmişin Mirası Strateji Oyunları aksx
Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To stjerner borte fordi 1: Ventetiden for turneringen er altfor lang. 2 timer??? Jeg venter ikke på det. 2: Det siste slagets siste sjef. Det er altfor vanskelig. 5 giganter fra No Mans Land kan ikke engang slå den. (Jeg testet det) Reduser i det minste helsen litt.
Hadde mye moro! Synd det er så få kamper i story-modus:-)
det er et greit spill, men når du først kommer til ingenmannsland kan du ikke vinne noe som etter min mening er dumt og det er umulig selv før de har jagerfly jeg angriper, men ut av nå kommer monstrene. så det er greit til ingenmannsland